Gazetki Biedronka

Aktualna gazetka promocyjna

Aby zobaczyć wszystkie promocje

Sieć sklepów Biedronka jest obecna na polskim rynku od 1995 roku, a jej właścicielem jest firma Jeronimo Martins Polska S.A. Od tego czasu bardzo się rozrosła – posiadając w dniu dzisiejszym ponad 2600 sklepów w 900 polskich miejscowościach. Bardzo ważny jest fakt, że aż ok. 90% produktów dostępnych w tej sieci sklepów pochodzi od polskich dostawców. Biedronka stale poszerza swój asortyment umieszczając przy nowych produktach etykietę “Jestem tu nowy”. Ponadto za każdym razem przy wprowadzaniu takich produktów do oferty sklep dba o ich jakość. Towary bowiem certyfikowane są  przez TÜV Rheinland oraz znakiem Öko-Test Standard 100. Bardzo ważną informacją jest również fakt, iż od ok. połowy roku 2014 w sieci sklepów można płacić kartą płatniczą (co wcześniej było niemożliwe). 

Specjalne okazje oraz akcje tematyczne

Dla swoich klientów sklep co tydzień przygotowuje gazetki promocyjne, w których można znaleźć mnóstwo produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Warto wspomnieć, iż w niektórych tygodniach – np. w okresach okołoświątecznych – można znaleźć we wspomnianych gazetkach tzw akcje tematyczne. Wyróżniają się one tym, iż w ramach takich akcji dostępne są produkty, których nie ma na co dzień na sklepowych półkach. W niektórych tygodniach organizowane są również akcje związane z kuchnią lub innymi rzeczami związanymi z wybranym obcym krajem. Przykładem może być tutaj organizowana cyklicznie akcja “tydzień francuski”, podczas której można zakupić wiele ciekawych produktów francuskich. 

“Moja Biedronka”, czyli program lojalnościowy w nowoczesnym wydaniu

Sieć sklepów Biedronka nie pozostała w tyle, kiedy inne sklepy zaczęły wypuszczać na rynek swoje programy lojalnościowe. Program “Moja Biedronka” to karta rejestrowana na imię i nazwisko oraz numer telefonu klienta. Dzięki niej można skorzystać z wielu luksusowych promocji dostępnych tylko dla posiadaczy tej karty, ponadto bardzo często sklep organizuje akcje zbierania punktów, w ramach których można zdobyć np. pluszowe zabawki dla dzieci. Warto podkreślić, iż wszystkie te profity dostępne są w sklepie w ramach bezpłatnego prowadzenia karty lojalnościowej. 

Sklep i jego promocje

Biedronka prężnie rozwija się jako sklep stacjonarny. Pomimo tego, iż sieć nie uruchomiła sprzedaży online, to posiada ona swoje profile w mediach społecznościowych, na których można śledzić jej aktualne oferty i promocje. Niewątpliwie warto to robić, gdyż sklep bardzo często organizuje wyjątkowe akcje promocyjne takie jak “2+1” itp. nieujęte w regularnych gazetkach promocyjnych.