Gazetki Carrefour

Aktualna gazetka promocyjna

Aby zobaczyć wszystkie promocje

Carrefour to francuska sieć super i hipermarketów, powstała w 1960 r. Jej nazwa wzięła się od umiejscowienia pierwszego sklepu założonego przez Marcela Fourniera i Louisa Defforeya czyli skrzyżowania (fr. carrefour) Avenue Parmelan i Avenue André Theuriet w miejscowości Annecy. W 1962 r. pojawił się pierwszy supermarket marki, natomiast pierwszy hipermarket otwarty został w 1963 r. w Sainte-Geneviève-des-Bois. Był on pierwszym tego rodzaju sklepem na terenie Francji, oferującym szeroki wybór produktów w niskich cenach.

W 1966 r. powstało logo marki, które w swojej pierwotnej formie prezentowało jedynie zwykłą czarną, nieco zaokrągloną literę C, by z czasem ewoluować w znany nam dziś niebiesko-czerwony symbol.

W 1969 r. Carrefour po raz pierwszy otworzył swój sklep poza granicami kraju w Belgii. Kolejne były Włochy (1973), Hiszpania (1973) i Brazylia (1975). Obecnie marka operuje w 34 krajach, w tym także w Rumunii, Meksyku, Argentynie czy Chinach.

 

Carrefour w Polsce

Na polski rynek marka weszła w 1997 r., kiedy to otworzyła swój pierwszy sklep w Łodzi. Carrefour Polska jest obecnie jedną z największych sieci handlowych działających w Polsce. W skład grupy wchodzą takie sklepy jak: hipermarkety Carrefour, sklepy Carrefour Market, supermarkety Champion (od 2008 roku Carrefour Express), sklepy Carrefour 5 minut oraz obecna jedynie na terenie Olsztyna sieć sklepów samoobsługowych Rast. W 2008 r. otwarty został jubileuszowy 80 hipermarket na terenie Polski, w Chełmie.

 

Wyjątkowa jakość żywności w rozsądnej cenie

Carrefour od zawsze zwraca szczególną uwagę na jakość oraz bezpieczeństwo swoich produktów. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie wprowadził w 1992 r. do swojej oferty produkty organiczne, także dziś dostępne w sklepach. W 1997 r. swoją premierę miała marka „Reflets de France”,  promująca oryginalne francuskie przepisy oraz produkty. Jej zadaniem jest wspieranie kulturowego dziedzictwa Francji. Od 1996 r. grupa Carrefour jest również partnerem Banków Żywności (Food Banks), które dążą do minimalizacji marnotrawstwa pożywienia i wspierają osoby potrzebujące.

W 2018 r. Carrefour ogłosił nową strategię „Act for Food”, której celem jest uzyskanie pozycji światowego liderem powszechnej transformacji żywieniowej, oferując klientom każdego dnia zdrową, wysokiej jakości żywność w rozsądnej cenie. Dzięki temu codziennie w sklepach sieci zakupić można świeże i smaczne artykuły spożywcze.

Oferta Carrefour

Poza artykułami spożywczymi, sklepy Carrefour oferują również szeroki asortyment innych produktów, w takich kategoriach jak elektronika (w tym sprzęt AGD i RTV, konsole, komputer itp.), meble, odzież, obuwie, sprzęt sportowy,  pojazdy oraz akcesoria i części do pojazdów, artykuły higieniczne, kosmetyki oraz sprzęt rehabilitacyjny. W hipermarketach znaleźć można również dobrze zaopatrzony dział kulturowy, w którym można zakupić książki, filmy, płyty kompaktowe i winylowe, a nawet instrumenty muzyczne.