Delikatesy Centrum

Aktualna gazetka promocyjna

Aby zobaczyć wszystkie promocje

Marka Delikatesy Centrum


Rozpoznawalność marki Delikatesy Centrum nie dziwi chyba nikogo; wzbudzające zaufanie biało-zielone logo z uśmiechem, znana dla rejonu, w którym znajduje się oddział sklepu nazwa (np. Delikatesy Centrum „na Kwiatowej”), mnogość oddziałów sieci, której baner spotkać można w niemal każdym mieście, a nawet na wsi, schludne stroje osób pracujących tam a przede wszystkim bogata kampania reklamowa sprawiają, że marka Delikatesy Centrum jest jednym z liderów na polskim rynku sklepów spożywczo-przemysłowych.
Działająca na zasadzie sklepów samoobsługowych firma wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy mają swobodny wybór produktów (a dotyczy to zarówno marek produktów, jak i ich cen); a także przedsiębiorców pragnących prowadzić własną działalność.

Historia Firmy


Firma Delikatesy Centrum istnieje na rynku już od 1999 roku. Już od pierwszych chwil działalności ta sieć handlowa dbała o wdrażanie nowatorskich rozwiązań pracy, takich jak możliwość podejmowania z firmą umów franczyzowych, wsparcie operacyjne oraz integrację hurtu i detalu, które kilkanaście lat temu nie były aż ta popularne wśród przedsiębiorców – nawet pośród właścicieli popularnych sieci. Powyżej opisane kwestie, dzięki konsekwentnemu ich realizowaniu, stały się powodem niezwykle dynamicznego rozwoju sieci Delikatesy Centrum. Podsumowaniem starań okazało się rozpoczęcie współpracy z Grupą Eurcoash, który od lat uznawany jest za polskiego lidera produktów FMCG (fast-moving consumer goods, czyli formuła dyskontu, gdzie sprzedawane produkty posiadają względnie niską cenę), produktów spożywczych pierwszej potrzeby oraz alkoholi i wyrobów tytoniowych.

Metody dystrybucji produktów w Delikatesach Centrum


Jak każda szanująca się sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, również i marka Delikatesy Centrum dba o klienta, oferując (oprócz rabatów opisywanych w popularnych gazetkach promocyjnych) również program lojalnościowy (Delikarta). Przystąpienie do tegoż jest kwestią dobrowolną i niesie ze sobą korzyści w postaci promocyjnych cen niektórych produktów oraz promocji pod nazwą „za 1 grosz”.
Sieć Delikatesy Centrum ma w zanadrzu tak zwane „marki własne produktów”, czyli grupy produktów tworzonych specjalnie dla konkretnej firmy; w tym przypadku najpopularniejsza jest Faktoria Win czy Szlachecka Wędzarnia. Oprócz tego posiada w sprzedaży oczywiście artykuły popularnych firm polskich i międzynarodowych.

Sieć sklepów Delikatesy Centrum
Jak wiadomo, marka Delikatesy Centrum, w celu rozwoju sieci umożliwiła działalność pod szyldem firmy na zasadach franczyzy. Jest to korzyść obopólna, gdyż marka jest popularyzowana; przedsiębiorca zaś dzięki rozpoznawalności firmy i dbałości o franczyzobiorcę (zawartej w polityce firmy) może rozwijać działalność gospodarczą. Klient zaś może mieć pewność, że gdziekolwiek w Polsce się znajdzie – będzie mógł odwiedzić znajomą sobie, uznawaną w kraju markę.