Gazetki Dino

Aktualna gazetka promocyjna

Aby zobaczyć wszystkie promocje

Pierwsze sklepy DINO powstały na terenie województwa wielkopolskiego w 1999 roku. Ich założycielem był Tomasz Biernacki. W 2002 roku utworzono główne centrum dystrybucyjne w Krotoszynie, później powstały kolejne w: Jastrowiu, Piotrkowie – Trybunalskim oraz Rzeszotarach. Systematyczny rozwój firmy, poszerzanie asortymentu, jak i nowe lokalizacje przyczyniły się do dynamicznego wzrostu liczby nowych sklepów.

Działalność Dino

Dino to sieć sklepów zajmująca się handlem detalicznym. W asortymencie sklepów Dino dostępnych jest około 5 tysięcy produktów żywnościowych i przemysłowych. Sieć sklepów zlokalizowana jest przede wszystkim w małych i średnich miastach, przede wszystkim na zachodzie Polski. Dynamiczna ekspansja na obrzeżach miast i w niewielkich miejscowościach pozwoliła na szybkie tempo rozwoju i budowanie kolejnych sklepów, również na wschodzie Polski. Obecnie sieć uznawana jest za jedną z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce. Liczba sklepów wynosi 1257 i zajmuje łącznie 478,1 tys. m2 powierzchni sprzedażowej.

Dino “Najbliżej Ciebie”

Dewizą sieci sklepów Dino jest hasło „Najbliżej Ciebie”, dlatego sklepy zlokalizowane są w małych miejscowościach, ułatwiając tym samym swobodny dojazd. Dino stawia na satysfakcję klientów, dlatego oferuje różnorodny, prosty asortyment, który spełnia oczekiwania większości klientów. Jego podstawą jest świeżość oraz doskonała jakość, doceniana przez odbiorców. Większość produktów dostępna jest pod znanymi i lubianymi markami. Rozbudowane sieć centrów logistycznych umożliwia dostawy asortymentu na czas, zachowując ich doskonałą jakość. Kolejnym elementem strategii są cotygodniowe promocje oraz rabaty, umożliwiające oszczędne zakupy. Gazetka promocyjna Dino zawiera wiele interesujących ofert, które oznaczone są starą oraz nową ceną, dzięki czemu każdy klient wie, ile pieniędzy zostaje w jego kieszeni. W ofercie promocyjnej dostępne są zarówno podstawowe produkty spożywcze, kosmetyki, jak i chemia gospodarcza oraz akcesoria domowe. 

Zalety sklepów sieci Dino

Niepodważalnym atutem sieci sklepów Dino jest przemyślany, dostosowany do potrzeb klienta asortyment oraz dogodna lokalizacja sklepów. Położenie obiektów handlowych na terenie mniejszych miejscowości uwzględnia również potrzeby ich mieszkańców, niekorzystających z oferty odległych hipermarketów lub ceniących sobie sąsiedzki klimat sieci. Dużą zaletą spółki jest także posiadanie własnych zakładów mięsnych Agro-Rydzyna, które zaopatrują sklepy w świeże mięsa i wędliny.